Tallink

skoor

4.9

Viimane kommentaar:

"Sõitsin klassiga Rootsi keele praktikale ja kui ma laeva astusin oli mul vastas üks hästi tore naine kes naeratas hästi armsalt ja ütles... (5.0)" Anna hinnang

Tallinn, Harjumaa

Saada e-mail

Tallink / Tutvustus

KLIENDITEENINDUS

Rühmabroneeringud (alates 10 reisijat)
Telefon: 669 6564

TAKSO24 tellimisnumber 640 8927

Kontor
Aadress: Sadama 5/7, Tallinn 10111
Telefon: 640 9800 (juhatuse assistent)
Faks: 640 9810

Kommentaarid

Tauri Hillermaa
Hinnang: 5.0

Sõitsin klassiga Rootsi keele praktikale ja kui ma laeva astusin oli mul vastas üks hästi tore naine kes naeratas hästi armsalt ja ütles tere(see oli üks töötajatest) ja siis oli veel üks viisakas mees kes vaatas meie pardakaardi.Nendest möödudes läksin ma oma klassikaaslastega oma kajutisse ja kajutisse sisse astudes mina nagu noor inimene ikka läheb katsetab voodi ära et kui hea see oli ja ma olin hämmingus voodi oli nii mugav et hiljem sinna magama minnes tuli imeline uni.. Hiljem õhtul käisin ostsin poest maiustusi ja teenidus oli ime hea.. Mulle meeldis see et müüja rääkis minuga nagu ammuse tuttavaga aga samas jäi see mind häirima kuna ta rääkis ka minu ees olevate inimestega seega teenindus muutus aeglaseks aga see selleks...Mulle meeldis kõige enam õhtused show-d ja disko.. diskor oli üli hea ja show inimesed olid üliandekad oli palju rõõmu nalja ja tantsu.Ei meeldinud see et oli palju laamendajaid :D Aga muidu oli meeldejääv laeva reis... Ja kuna ma pole varem laevaga sõitnud siis see oli super.... (29.10.2010)

kristiina

Käisime aastavahetusel Rootsis.Väga põnev oli ja inimesed olid väga sõbralikud.Huvitav programm oli laval ,palju tegevust .Swiit oli väga mugav .Läheks isegi tagasi .Kahju oli see ainult ,et linnapeale ei saanud lumetormi tõttu. Aga oli ja on meeldejääv.Soovitan soojalt. (29.10.2010)

Evelin
Hinnang: 5.0

Käin iga aasta suvel lastega suvel Soomes ja kevadel Rootsis.Tagasi tulekuks olen valinud alati kõige pikema (ajaliselt) laevareisi.Tallink pakub siis M/C Princessi laeva näol 3,5 tundi lõõgastust maisest elust.Ja kuna sellel Helsingi - Tallinn reisil jäävad paljud reisijad ööseks laeva ,siis mul on alati olnud kurb laevast maha minna.Ma vist lausa elaksin Tallinki laevades,kui see võimalus oleks.Igal juhul Tallinkist paremat laeva firmat Eestis pole. (29.10.2010)

Ülle

Käisime lasteaia lõppu ekskursioonil Rootsis Junibackeni lastemuusiumis laevaga Victoria ILastega kaasas olid ka vanemad.Lastele see väga meeldis.Laeval oli tore teenindus ja lastel oli laeval palju tegevust.Eriti neile meeldis Lotte.Ilm oli ka ilus.Kui sügisel lasteaeda tagasi läksime jutustasid lapsed reisist ja tahavad uuesti tagasi minna. (10.10.2010)

Tarmo
Hinnang: 5.0

Käisin Tallinki laevaga Rootsis ja võitsin seal uue reisi :) Olen väga rahul, kuna see juhtus täpselt mu sünna olema. Ilus kink :) (30.09.2010)

Aliis

Tallinki laev Romantika on üks glamuursemaid laevu mida ma tean. Selles laevas olles tunned sa end nii erilisena. Selle laeva teebki nii eriliseks sealne teenindus, kuna nemad loovad reisijates suurepärase romantilise meeleolu. Ööelu on nii elav ja romantiline, et sa ei tahakski et see öö lõpeks:) (22.09.2010)

Kati
Hinnang: 5.0

Kuna see oli minu esimene laevareis, ei osanud oodata ei head ega halba. Õnneks oli kõik väga meeldiv ja sujus suurepäraselt. Uni laevas oli magusaim ja söök viis lausa keele alla. Samuti oli palju uudistada, enne Rootsi jõudmistki. Unustasin hetkeks ära, et puhkus ootab alles ees. :) (22.09.2010)

Eve

Abivalmis laevapere ja ilus ilm olid saatjaiks Tallinnast Helsingisse. (22.09.2010)

Getter
Hinnang: 4.0

Uus laev ei olnud kahjuks kuigi hubane, aga merereis oli siiski nauditav! Teenindus oli igati meeldiv, keelebarjääri ei tekkinud. Kurvaks tegi asjaolu, et reisijaid oli väga vähe ning meelelahutusprogramm oli kesine - masust tingitud (?). Ilm oli halb, seetõttu Rootsis laevalt ei väljunud - nautisin kajutis pikutamist :) (22.09.2010)

inell
Hinnang: 5.0

Väga tore reis Stockholmi,teenindus oli meeldiv ja kajut mugav. (14.09.2010)

Firma on seotud järgmiste tegevusaladega

Firma on seotud järgmiste ettevõtetega

Kõik, kes vaatasid "Tallink", vaatasid ka