Tallinna Linnamuuseumi loeng-töötuba

13.11.2014
Kumb oli enne – reklaam või mood? Juuksemoe ja reklaaminduse seostest 20. sajandi alguse Eestis.

Reklaamindus 20. sajandi alguse Eestis töötas täistuuridel, pakkudes tarbijale ilusate klantspiltide ja ahvatleva tekstiga tooteid-teenuseid. Viimaste seas oli ka hulganisti juuksuriäride reklaame, kutsudes naisi üles ühinema moodsa soengu kandjate ridadega. 1920.-1930. aastad olid vesilainete ja naiste poisipea aeg.

Ent kumb oli enne – kas nõudlus uue soengumoe järele põhjustas juuksuriäride suure omavahelise konkurentsi ja ühes sellega reklaamisõja või oli tegu hoopiski kavala turundusnipiga ja ilusad reklaamid ahvatlesid naisi poisipea kasuks otsustama? Loengu peab kunstiajaloolane Kätlin Leokin, kelle erialaks on Eesti iluteeninduse ajalugu.
Loengule järgneb põnev töötuba!


Sissepääs muuseumipiletiga
Tallinna Linnamuuseum, Vene tänav 17
www.linnamuuseum.ee/linnamuuseum

skoor

-

Ole esimene, kes lisab kommentaari Anna hinnang

Tallinn, Harjumaa

Saada e-mail

Sind võivad huvitada ka järgnevad artiklid

Uudiste arhiiv