Bastion Tartu Lõunakeskus / Tutvustus
BRÄNDISTBastion on üks Eesti moemaailma säravamaid tähti – loodud naisele, kes hindab elegantsi ja kvaliteeti. Eeskätt formaalse stiiliga, kuid piduliku alatooniga kollektsioon kaunistab iga naist ning toob esile tema isikupära.
Bastioni kollektsiooni iseloomustavad naiselikud kangad ning kurvikale naisele sobilikud lõiked, mis aitavad esile tuua iga naise kõige kaunimad omadused. Unikaalsust lisab väärikate detailide kombineerimine ning põnevad mustrid. Kaubamärgi austajad juba teavad, et meie kollektsiooni iseloomulik osa on looma- ja lillemuster ning naiselik pits. Bastioni rõivad ei ole kaunid mitte üksnes väljastpoolt, vaid on sama väärikad ja detailirohked ka seestpoolt.
Tootmine
Bastioni kollektsioonidest toodetakse suurem osa (üle 70%) Eestis. Kõigi oma hanke- ja tootmispartnerite puhul juhindume rahvusvaheliselt tunnustatud eetilise ja vastutustundliku hanke printsiipidest, nõudes oma partneritelt töötajate õiguste ja aktsepteeritavate töötingimuste igakülgset tagamist ning keskkonda säästvat tootmiskorraldust.
Brändi ajalugu
Enam kui 25-aastase põneva ja väärika ajalooga kaubamärk loodi aastal 1987 pikaajalise peadisaineri Merike Pääro ja Indrek Stahli poolt. Lisaks moekollektsioonide loomisele on nad panustanud Eesti moeajalukku Eesti esimese modellikooli asutamisega ning korraldanud moeesitlusi Balti riikides ja Venemaal. Aegade jooksul on Bastion lisaks naisterõivastele loonud ka meeste- ja lasterõivaid ning isegi spordikollektsioone.
Tänaseks on bränd keskendunud oma põhitugevusele, luues rõivaid naiselikule ennast ja kvaliteeti hindavale naisele. Bastioni kollektsioonile annavad käekirja kolm disainerit – Monika Randloo, Triinu Jõhve ning konsultandina ka kaubamärgi asutaja Merike Pääro. 2003. aastal pärjati Merike Pääro parima moelooja auhinnaga „Kuldnõel“ ning 2006. aastal pälvis nominatsiooni Monika Randloo.
Alates 2012. aasta novembrist kuulub Bastion piirkonna suurima moeettevõtte Baltika Grupp koosseisu, kes hoiab brändi positsioneeringut ja kollektsiooni käekirja ning arendab edasi brändi ekspordivõimekust. Bastionil on suur potentsiaal jõuda rohkemate Baltikumi ning lisaks ka Skandinaavia ja Ida-Euroopa klientideni.
Anna hinnang
Kommentaarid
Ole esimene, kes lisab kommentaari
Ole esimene, kes lisab kommentaari Anna hinnang