Taisto Bussid

Tallinn, Harjumaa

Saada e-mail

Taisto Bussid / Tutvustus

Taisto bussifirma on loodud 1993 aasta. 16 tegutsemise aasta jooksul on meile selgeks saanud, et kõige tähtsam on meie klientide ja reisikorraldajate rahulolu ning teenuse kvaliteet. Selle ajaga oleme kasvanud üheks suuremaks tellimusvedudega tegelevaks bussirendi firmaks kogu vabariigis.

Oleme oma bussiparki aastate jooksul oluliselt suurendanud ning mis peamine – UUENDANUD.
Hetkel saab meilt valida 35 välissõiduks ja 40 Eesti sisesteks sõitudeks ette valmistatud busside vahel.

Meie bussipargis on 26 ühekordset ja 5 kahekordset bussi.

Firma motoks on viia reisijad alati kindlalt nende poolt valitud sihtkohta ja nad sealt sama kindlalt koju tagasi tuua. Meie missioon on tagada reisija ja reisikorraldaja rahulolu.

Võimalusel oleme abiks ka reiside korraldamisel, jagades professionaalseid soovitusi reisiplaani koostamisel. Meie vahendusel on võimalik broneerida kohti hotellis, laevapileteid ja viisasid. Vajadusel saab meilt tellida ka reisisaatja. Teeme kõik selleks, et kliendil oleks lihtne minna reisile ja siis seda kogu hingest nautida!

Taisto Bussid AS-i klientideks on suured ja väikesed ettevõtted nii Eestis kui kõikjalt Euroopast. Oma pikaajalistest kliendisuhetest lähtuvalt võime öelda, et omame kõrget kvalifikatsiooni ning meie firmas sõidavad Eesti parimad kaugsõidu bussijuhid.

Usume, et suudame ka tulevikus Sind, HEA KLIENT, parimal võimalikul tasemel soodsate hindadega teenindada.

Saada e-mail

Anna hinnang

Kommentaarid

Felix
Hinnang: 1.0

Ei saanud bussi kuna juhile meeldisid naised rohkem (21.12.2019)

Joonas

Bussijuht ei lasknud sisse kuna olime noormehed. Bussijuhilt küsisime kas kohti on vaba ja ta ütles et ei ole.Peale meie tulid naised, kes ka küsisid ja said. Tahtsime küsida miks meie ei saa aga ta pani ukse kinni ja sõitis välja. (21.12.2019)

Maria-Helena Loik
Hinnang: 5.0

Tänud Taisto Reiside bussijuhile, klienditeenindajale ja juhatajale, kes täna topelt ostetud pileti probleemi ülikiirelt lahendasid! Tuju läheb kohe paremaks ja maailm paistab helgem kui asju saab ajada selliste sõbralike, meeldivate ja asjalike inimestega! (09.08.2011)

Hendrik Köhler

Tegu on väga kvaliteetse bussifirmaga, mis hindab täpsust, puhtust ja viisakat teenindust.;) (29.10.2010)

Jelena Laanjärv
Hinnang: 5.0

Bussifirma TAISTO Selgus, et firma teeb esimest reisi bussiga Ukrainasse. Bussijuht Anatoli oli mõnus muhe mees, kes ostis Tšernigovi turult kanajalgu kohalikele näljase väljanägemisega kassidele. Kahjuks ei saanud ta hästi hakkama GPS süsteemiga ja Valgevenes läks 1,5 tundi Vitebskist välja sõitmiseks. Teine asi oli bussijuht Tõnu - rahulik, asjalik, suure jutuga, seltskondlik- ühesõnaga oma mees. Nalja sai ja tore oli. Reis oli grupile ning me külastasime oma sõpruskollektiive. Nägime, sõime-jõime, imestasime, aga kõige rohkem naersime, nautisime puhkust ja kohalike ärimeeste külalislahkust. Saime ka asjalikud olla, õpetades Kozeletsi linnas restorani näitsikutele küüslauguleibade tegemist. Tulid HOOPIS teistsugused aga head ikka. Meie (Taisto) nn Aafrika teemaline buss oli kohalik vaatamisväärsus. Ilus Kiiev, lahked inimesed, viletsad ja meile võõrad olmetingimused. Kuid Taisto - tõeline vedamine! Kellegile tegi nalja, aga naer on ju terviseks (22.09.2010)

Firma on seotud järgmiste tegevusaladega