EMT reklaamib laste kõnekaarti agressiivselt

28.01.2004
EMT mahukat reklaamikampaaniat, millega ettevõte toetab laste kõnekaardi müüki, võrdlevad mõned lapsevanemad totaalse ajupesuga.
Samas on tugev müügitoetus tõstnud uue toote müüginumbrid kõrgemale, kui ettevõte prognoosis, kirjutab Eesti Päevaleht.
EMT tõi lastele (vanuses 7–14) mõeldud POP! kõnekaardi müügile paari nädala eest. Veel enne seda alustas ettevõte kampaaniat, mille ajal suuremates linnades ilmusid mitmesugustele reklaamipindadele (prügikastid, bussiootepaviljonid) POP!-i tegelasi kujutavad reklaamid ning telekanalites hakkasid jooksma reklaamiklipid.
EMT aktiivsesse müügikampaaniasse suhtuvad lapsevanemad erinevalt: on neid, kes POP!-i reklaami oma võsukeste ajupesuks on ristinud, teised seevastu ütlevad, et neid see ei häiri.
EMT avalike suhete juht Kaja Pino ütles, et kuna tegu pole pealetükkiva, agressiivse müügipakkumisega, vaid lastepärase koomiksiga, on ka lapsevanemate suhtumine üldiselt rahumeelne.
EMT avalike suhete juht hindab POP!-i toodete müügi tulemusi kahel esimesel nädalal heaks. “EMT võrku on lülitatud umbes 2000 POP!-kaarti. See on rohkem, kui prognoosisime,” ütles Pino. Tema sõnul külastavad lapsed aktiivselt ka POP!-i kodulehekülge, kus vaadatakse uue kõnekaardiga seotud multikat, registreeritakse end telefoni loosimisele ning tellitakse helinaid.

Äripäev

Uudiste arhiiv