EMT reklaamib laste kõnekaarti agressiivselt
EMT mahukat reklaamikampaaniat, millega ettevõte toetab laste kõnekaardi müüki, võrdlevad mõned lapsevanemad totaalse ajupesuga.
Samas on tugev müügitoetus tõstnud uue toote müüginumbrid kõrgemale, kui ettevõte prognoosis, kirjutab Eesti Päevaleht.
EMT tõi lastele (vanuses 7–14) mõeldud POP! kõnekaardi müügile paari nädala eest. Veel enne seda alustas ettevõte kampaaniat, mille ajal suuremates linnades ilmusid mitmesugustele reklaamipindadele (prügikastid, bussiootepaviljonid) POP!-i tegelasi kujutavad reklaamid ning telekanalites hakkasid jooksma reklaamiklipid.
EMT aktiivsesse müügikampaaniasse suhtuvad lapsevanemad erinevalt: on neid, kes POP!-i reklaami oma võsukeste ajupesuks on ristinud, teised seevastu ütlevad, et neid see ei häiri.
EMT avalike suhete juht Kaja Pino ütles, et kuna tegu pole pealetükkiva, agressiivse müügipakkumisega, vaid lastepärase koomiksiga, on ka lapsevanemate suhtumine üldiselt rahumeelne.
EMT avalike suhete juht hindab POP!-i toodete müügi tulemusi kahel esimesel nädalal heaks. “EMT võrku on lülitatud umbes 2000 POP!-kaarti. See on rohkem, kui prognoosisime,” ütles Pino. Tema sõnul külastavad lapsed aktiivselt ka POP!-i kodulehekülge, kus vaadatakse uue kõnekaardiga seotud multikat, registreeritakse end telefoni loosimisele ning tellitakse helinaid.
Äripäev
Samas on tugev müügitoetus tõstnud uue toote müüginumbrid kõrgemale, kui ettevõte prognoosis, kirjutab Eesti Päevaleht.
EMT tõi lastele (vanuses 7–14) mõeldud POP! kõnekaardi müügile paari nädala eest. Veel enne seda alustas ettevõte kampaaniat, mille ajal suuremates linnades ilmusid mitmesugustele reklaamipindadele (prügikastid, bussiootepaviljonid) POP!-i tegelasi kujutavad reklaamid ning telekanalites hakkasid jooksma reklaamiklipid.
EMT aktiivsesse müügikampaaniasse suhtuvad lapsevanemad erinevalt: on neid, kes POP!-i reklaami oma võsukeste ajupesuks on ristinud, teised seevastu ütlevad, et neid see ei häiri.
EMT avalike suhete juht Kaja Pino ütles, et kuna tegu pole pealetükkiva, agressiivse müügipakkumisega, vaid lastepärase koomiksiga, on ka lapsevanemate suhtumine üldiselt rahumeelne.
EMT avalike suhete juht hindab POP!-i toodete müügi tulemusi kahel esimesel nädalal heaks. “EMT võrku on lülitatud umbes 2000 POP!-kaarti. See on rohkem, kui prognoosisime,” ütles Pino. Tema sõnul külastavad lapsed aktiivselt ka POP!-i kodulehekülge, kus vaadatakse uue kõnekaardiga seotud multikat, registreeritakse end telefoni loosimisele ning tellitakse helinaid.
Äripäev
Uudiste arhiiv
Aurupäevad24.07.2019
PS Troika kontsert Viitna Kõrtsis!30.04.2018
Ansambel Respekt Viitna Kõrtsis!28.02.2018
Kalju-lava suvekontserdid 201819.02.2018
Padise metsades avatud suusarajad19.02.2018
Jõuluvana rong10.11.2017
Kommentaarid
I was recommended by Ms Marily Adamson from Kohtla Nomme to book room with you. (22.02.2024)
Oleksin huvitatud, kas teil on naeltega naiste talvesaapaid nr.42 (10.02.2024)
I have two concerns about the service I received at the Tartu store of Norman Optika. First, I picked frames with a... (31.08.2023)