Euroopa Liit tunnustas lennufirma SASi internetikeskkonda

21.05.2009
Euroopa Komisjon avaldas tunnustust SAS Scandinavian Airlinesi internetilehekülgedele märkides, et klientide turvatunne tarbijaõiguste osad on broneerimissüsteemi kasutades tagatud.

2005 väljastatud kõrgema taseme tarbijakaitse direktiivi nõudmiste kontrollimiseks otsustas Euroopa Komisjon kontrollida lennufirmade ning reisibüroode piletiostmist võimaldavaid internetilehekülgi, eesmärgiga veenduda, et need vastaks tarbijakaitse reeglitele. Selleks koostati valdkonna esindajatega koostöös 14-punktine kontrollnimekiri, millele tarbijaõigusi garanteeriv internetilehekülg peab vastama.

Uuriti näiteks, kas piletihind sisaldab makse ning lisatasusid ja kas piletite ostutingimused on selgelt kirjas ning piletihinda ei mõjuta diskrimineerivad asjaolud nagu kliendi rahvus, elukoht jne. Samuti peab olema arusaadav, kas tegu on otselennu või vahemaandumisega lennuga. Kliendi jaoks peab olema kergesti leitav lennufirma kontaktandmed ja info sihtkoha lennujaama ning selle asukoha kohta.

SAS kuulus 16 lennufirma hulka, kes vastasid täielikult kõikidele kriteeriumitele, mis väljendavad tarbija õigusi. Uuringu tulemused avaldati eelmisel nädalal Brüsselis.

“Tulemus on meie jaoks tänuväärne, sest Euroopa Komisjoni tunnustus on annab meile ametliku kvaliteedimärgi. Samas võtame me seda ka kui tunnustust tehtud tööle, kuna meie eesmärgiks on olnud muuta kodulehe kasutamine kliendi jaoks võimalikult usaldusväärseks ning mugavaks,” sõnab Lars Sandahl, Kommertsosakonna asedirektor. "Oleme väga uhked Euroopa Liidu tunnustuse üle”

SAS Scandinavian Airlinesil on 30 internetilehekülge 14-s keeles. EL nõuetele vastasid ka SASi osalusega Blue1 ning Estonian Airi internetileheküljed.


Lisainfo: Katrin Luhaäär, Eesti piirkonnajuht, tel: 666 3013,

e-post: katrin.luhaaar@sas.dk



skoor

1.0

Viimane kommentaar:

"Peaaegu kolme nädala jooksul vastatud ei ole. (1.0)" Anna hinnang

Tallinn, Harjumaa

Saada e-mail

Sind võivad huvitada ka järgnevad artiklid

Uudiste arhiiv