Lennufirma SAS laiendab SMS-teenuste valikut

17.12.2009
Lennufirma SAS laiendab SMS-teenuste valikut

Lennufirma SAS laiendas detsembrikuus tekstisõnumi teel edastatavat lennuinfo teenust. Alates 8 detsembrist saadab SAS tekstsõnumi kõikidele reisijatele, kelle lend hilineb või jääb ära. Teenus on SASi klientidele tasuta ning saadetakse kõikidele reisijatele, kes lendu broneerides on oma mobiiltelefoni numbri sisestanud.

„SAS on küll Euroopa täpseim lennufirma kuid hilinemiste korral soovime oma klientidele parimat teenust pakkuda. Soovime olla proaktiivsed ning reisijat kõikidega võimalike muutustega kursis hoida. Meie eesmärgiks on olla juhtiv mobiilsete reisiteenuste pakkuja. Uuringud näitavad, et kliendi rahulolu on kasvanud ning meie SMS-lahendusi hinnatakse kõrgelt,“ lausub Lena Rökaas, toote- ja klienditeeninduse osakonna asepresident.

SAS lojaalsusprogrammi EuroBonus liikmetele pakutakse veel suuremat valikut tasuta SMS-teenuseid, näiteks info värava kohta. Uus tekstsõnumiteenus käivitati 8. detsembril ning see laieneb automaatselt klientidele, kes lendavad lennufirmadega SAS või Blue1. Teenust ei pakuta lendudel, mis väljuvad Dubaist, Saksamaalt või Venemaalt.



Lisainfo:
Katrin Luhaäär, Eesti piirkonnajuht
Tel: 666 3013
E-mail: katrin.luhaaar@sas.dk
http://www.sas.ee

skoor

1.0

Viimane kommentaar:

"Peaaegu kolme nädala jooksul vastatud ei ole. (1.0)" Anna hinnang

Tallinn, Harjumaa

Saada e-mail

Sind võivad huvitada ka järgnevad artiklid

Uudiste arhiiv