SAS võitis eduka kriisikommunikatsiooni eest sotsiaalmeedias auhinna

05.10.2010
Scandinavian Airlines sai sotsiaalmeedia kasutamise eest kriisikommunikatsioonis SimpliFlying Awards of Excellence auhinna. Auhinnaga tunnustati SASi kiiret ning operatiivset suhtlust klientidega suhtlusportaalis Facebook ajal, mil tuhapilve tõttu sajad tuhanded reisijad üle maailma ei pääsenud soovitud sihtkohtadesse.

"Meie jaoks oli kriisiolukorras kõige olulisem klientide abistamine. Facebook pakub võimalust suhelda reaalajas tuhandete klientidega ning hoida neid kursis viimaste uudistega lennuliikluses. Lõime otsekohe eraldi meeskonna, kes ööpäevaringselt Facebookis klientide päringutele vastas – postitustele reageeriti 5 minuti jooksul. Igal päeval liitus meie Facebooki lehega üle tuhande uue fänni,“ räägib Christina Ericsson, online-kommunikatsiooni ning -strateegia direktor.

Žüriile avaldas muljet SASi võimekus lühikese aja jooksul luua meeskond Facebookis suhtlemiseks, kasutades vabatahtlikke erinevatest ettevõtte osakondadest.

"Olukord näitas, et tavatud olukorrad ning kriisid nõuavad teistsuguseid suhtlemisviise klientidega, mistõttu pakub SAS nüüd kvaliteetset ning väga kiiret klienditeenindust Facebookis. SASi jaoks on oluline olla seal, kus on kliendid – näiteks Facebook ja Twitter," kommenteerib Ericsson.

Auhind anti üle eelmisel nädalal Londonis konverentsil „Sotsiaalmeedia ning lennundus“, mida korraldas
SimpliFlying.

skoor

1.0

Viimane kommentaar:

"Peaaegu kolme nädala jooksul vastatud ei ole. (1.0)" Anna hinnang

Tallinn, Harjumaa

Saada e-mail

Sind võivad huvitada ka järgnevad artiklid

Uudiste arhiiv