Estonian Air panustab üha enam sotsiaalmeediasse
Kui Estonian Air on seni sotsiaalmeediat kasutanud peamiselt fännide ja klientidega dialoogi pidamiseks, siis üha enam leiab see kasutust ka müügi- ja reklaamikanalina.
Estonian Air on suve jooksul oma sotsiaalmeedialaboris katsetanud mitmeid uusi müügilahendusi, nagu pöördoksjon, enampakkumine ja grupioksjon. Täna korraldas Estonian Air oma Facebooki lehel neljanda eksperimendi – kampaania “Vali õiglane hind”, kus mitu loosi teel välja valitud inimest said lennupileti hinna osas omapoolse pakkumise teha. Viis õnnelikku, kes lendavad Estonian Airiga Pariisi, Amsterdami, Londonisse, Brüsselisse ja Stockholmi, loositi välja ligi kolmesaja soovija hulgast.
„Tegu on teadaolevalt esimese sellelaadse kampaaniaga maailma lennunduses. Kliendi võimalus nimetada talle sobiv hind ei saanud siiski olla pelgalt emotsionaalne, vaid eeldas lühikest koolitust lennupileti hinnakujunemise üksikasjadest. Vestluses kliendiga püütigi leida mõlemaid osapooli rahuldav hind,“ selgitas Gunnar Mägi, Estonian Airi arendus- ja turundusdirektor.
Estonian Air jätkab sarnaste uudsete kampaaniate korraldamist sotsiaalmeedias ka edaspidi, katsetades uusi ja kasutades juba läbiproovitud töötavaid lahendusi. Lennufirma kaugem eesmärk on kasutada sotsiaalmeediat senisest enam ka müügikanalina ning premeerida klientide lojaalsust atraktiivsete pakkumistega.
Estonian Air on suve jooksul oma sotsiaalmeedialaboris katsetanud mitmeid uusi müügilahendusi, nagu pöördoksjon, enampakkumine ja grupioksjon. Täna korraldas Estonian Air oma Facebooki lehel neljanda eksperimendi – kampaania “Vali õiglane hind”, kus mitu loosi teel välja valitud inimest said lennupileti hinna osas omapoolse pakkumise teha. Viis õnnelikku, kes lendavad Estonian Airiga Pariisi, Amsterdami, Londonisse, Brüsselisse ja Stockholmi, loositi välja ligi kolmesaja soovija hulgast.
„Tegu on teadaolevalt esimese sellelaadse kampaaniaga maailma lennunduses. Kliendi võimalus nimetada talle sobiv hind ei saanud siiski olla pelgalt emotsionaalne, vaid eeldas lühikest koolitust lennupileti hinnakujunemise üksikasjadest. Vestluses kliendiga püütigi leida mõlemaid osapooli rahuldav hind,“ selgitas Gunnar Mägi, Estonian Airi arendus- ja turundusdirektor.
Estonian Air jätkab sarnaste uudsete kampaaniate korraldamist sotsiaalmeedias ka edaspidi, katsetades uusi ja kasutades juba läbiproovitud töötavaid lahendusi. Lennufirma kaugem eesmärk on kasutada sotsiaalmeediat senisest enam ka müügikanalina ning premeerida klientide lojaalsust atraktiivsete pakkumistega.
Sind võivad huvitada ka järgnevad artiklid
Uudiste arhiiv
Aurupäevad24.07.2019
PS Troika kontsert Viitna Kõrtsis!30.04.2018
Ansambel Respekt Viitna Kõrtsis!28.02.2018
Kalju-lava suvekontserdid 201819.02.2018
Padise metsades avatud suusarajad19.02.2018
Jõuluvana rong10.11.2017
Viimane kommentaar:
"Minu jaoks alati esimene valik, kui on vaja kuskile lennata. Kodumaisega ikka parem reisida :) Pole kordagi pidanud kurtma lendude... (5.0)" Anna hinnang