Estonian Air panustab üha enam sotsiaalmeediasse

31.08.2011
Kui Estonian Air on seni sotsiaalmeediat kasutanud peamiselt fännide ja klientidega dialoogi pidamiseks, siis üha enam leiab see kasutust ka müügi- ja reklaamikanalina.

Estonian Air on suve jooksul oma sotsiaalmeedialaboris katsetanud mitmeid uusi müügilahendusi, nagu pöördoksjon, enampakkumine ja grupioksjon. Täna korraldas Estonian Air oma Facebooki lehel neljanda eksperimendi – kampaania “Vali õiglane hind”, kus mitu loosi teel välja valitud inimest said lennupileti hinna osas omapoolse pakkumise teha. Viis õnnelikku, kes lendavad Estonian Airiga Pariisi, Amsterdami, Londonisse, Brüsselisse ja Stockholmi, loositi välja ligi kolmesaja soovija hulgast.

„Tegu on teadaolevalt esimese sellelaadse kampaaniaga maailma lennunduses. Kliendi võimalus nimetada talle sobiv hind ei saanud siiski olla pelgalt emotsionaalne, vaid eeldas lühikest koolitust lennupileti hinnakujunemise üksikasjadest. Vestluses kliendiga püütigi leida mõlemaid osapooli rahuldav hind,“ selgitas Gunnar Mägi, Estonian Airi arendus- ja turundusdirektor.

Estonian Air jätkab sarnaste uudsete kampaaniate korraldamist sotsiaalmeedias ka edaspidi, katsetades uusi ja kasutades juba läbiproovitud töötavaid lahendusi. Lennufirma kaugem eesmärk on kasutada sotsiaalmeediat senisest enam ka müügikanalina ning premeerida klientide lojaalsust atraktiivsete pakkumistega.

skoor

4.3

Viimane kommentaar:

"Minu jaoks alati esimene valik, kui on vaja kuskile lennata. Kodumaisega ikka parem reisida :) Pole kordagi pidanud kurtma lendude... (5.0)" Anna hinnang

Tallinn, Harjumaa

Tallinn, Harjumaa

Saada e-mail

Sind võivad huvitada ka järgnevad artiklid

Uudiste arhiiv