Personaalturismi firma Intours püüab pigem ühte klienti

20.04.2005
Personaalturismifirma Intours teenindab masside asemel üksikkliente.

Tegemist on turismiturul uue nišiga, sest ei ettevõtte juht ja omanik Ain Roosma ega Ärileht pole teistest Eestis individuaalturismile orienteeritud büroodest kuulnud. Nii transfeeri, giidi, majutusteenuste ja muid turisti vajadusi arvestavaid teenuseid on firma pakkunud ligi aasta. Täna neljaliikmelise meeskonnaga Intours on keskendunud eelkõige Rootsi ja Soome turule, kuid leidub kundesid ka Venemaalt.

Idee tuli Moskvast
Klientideks on nii paaripäevased ärireisijad kui ka perekonnad, kes “Tere tulemast Eestisse!” kataloogide asemel põlise eestlase nõuannete järgi Maarjamaad avastaksid, samuti abistades Eesti kliente väliskülaliste vastuvõtmisel. Varem purjetamises ilma teinud Roosma on personaalse lähenemise vajalikkuses kindel ning usub, et teenusel on Eesti turul perspektiivi.


Idee personaalturismiga tegelema hakata sai alguse Roosma isiklikust reisikogemusest Moskvasse. Selle asemel, et arvutute taksojuhtide ja majutusasutustega sehkendada, kasutas Roosma neli päeva kohalikku personaalturismifirma abi.
“Olin Moskvas varemgi käinud ning aimasin juba ette, mis ootamatused mind tabada võivad,” rääkis mees. Kolm ja pool aastat tagasi maksis neljapäevane transfeeri ja kohaliku tugiisiku teenus Moskvas 2000 krooni ringis. Samalaadne teenus on Intoursi hinnakirjas kahepäevase perioodi vältel ligikaudu 900 krooni.
Erinevalt “ratsa rikkaks” mõttelaadiga ettevõtjatest hoiab Roosma pigem madalat profiili ja loodab, et ta firma väga kiirete kasvuraskustega silmitsi ei peaks seisma. “Intours võiks kasvada ühe kliendi võrra nädalas,” selgitab juhataja firma kasvuga seotud ootusi. Enda jaoks töö ja lõbu ühendanud firmajuht on orienteeritud eelkõige rahulolevale kliendile. “Ilma tänuliku kliendita kaua vee peal ei püsi,” teab vilunud purjetaja.



Ärileht

Uudiste arhiiv