Tallinna Linnamuuseumi loeng-töötuba

Reklaamindus 20. sajandi alguse Eestis töötas täistuuridel, pakkudes tarbijale ilusate klantspiltide ja ahvatleva tekstiga tooteid-teenuseid. Viimaste seas oli ka hulganisti juuksuriäride reklaame, kutsudes naisi üles ühinema moodsa soengu kandjate ridadega. 1920.-1930. aastad olid vesilainete ja naiste poisipea aeg.
Ent kumb oli enne – kas nõudlus uue soengumoe järele põhjustas juuksuriäride suure omavahelise konkurentsi ja ühes sellega reklaamisõja või oli tegu hoopiski kavala turundusnipiga ja ilusad reklaamid ahvatlesid naisi poisipea kasuks otsustama? Loengu peab kunstiajaloolane Kätlin Leokin, kelle erialaks on Eesti iluteeninduse ajalugu.
Loengule järgneb põnev töötuba!
Sissepääs muuseumipiletiga
Tallinna Linnamuuseum, Vene tänav 17
www.linnamuuseum.ee/linnamuuseum
Sind võivad huvitada ka järgnevad artiklid
Uudiste arhiiv
Aurupäevad24.07.2019
PS Troika kontsert Viitna Kõrtsis!30.04.2018
Ansambel Respekt Viitna Kõrtsis!28.02.2018
Kalju-lava suvekontserdid 201819.02.2018
Padise metsades avatud suusarajad19.02.2018
Jõuluvana rong10.11.2017
Ole esimene, kes lisab kommentaari Anna hinnang