Estonian Air pole kliente kaotanud

31.07.2006
Pidevatest hilinemistest teatanud Estonian Air pole esimesel poolaastal mullusega võrreldes reisijaid kaotanud, seda on teinud hoopis odavlennufirma easyJet, kirjutab Äripäev.

"Meie esimese poolaasta reisijate arv on aastaga kasvanud 13%," ütles Estonian Airi president ja juhatuse esimees Borge Thornbech.

Ta lisas, et sellele on kaasa aidanud nii lendude lisamine olemasolevatele liinidele, kolme uue regulaarliini avamine (Barcelona, Dubrovnik ja Simferopol) kui ka lendude täitumuse paranemine. Osakaal kogu reisijate arvust on teiste lennufirmadega võrrelduna siiski pool protsenti kukkunud, jäädes 44,6 protsendi peale.

Odavlennufirma easyJet ei ole jõudnud aga sammu pidada reisijate arvu kasvuga Tallinna lennujaamas ning on seetõttu kaotanud 2 protsenti turuosast.

"Teised lennufirmad on mahtu kasvatanud - avanud uusi liine, samal ajal kui easyJet on jäänud samaks," põhjendas lennufirma Balti regiooni pressiesindaja Samantha Day ning lisas, et talvekuudel väheneb ka reisijate arv.



Võrreldes eelmise ja selle aasta esimest poolaastat, on Tallinna lennujaama reisijate arv kasvanud rohkem kui 97 000 inimese võrra.



http://www.epl.ee/artikkel_327425.html

Uudiste arhiiv