Tallinn meelitab venelasi Eestisse raha kulutama
Tallinn reklaamib end novembris Peterburi ja Moskva metroodes, aga ka internetiportaalides kui atraktiivset puhkusekohta.
Kampaania tutvustab Venemaa suurlinnade elanikele Tallinna kui aastaringset linnapuhkuse kohta ja kui meeldejäävat paika aastavahetuseks, teatas Tallinna linnavalitsus.
Teavitustöö talvise Tallinna kultuuriürituste, aastavahetuspidustuste ja lõõgastavate puhkamisvõimaluste kohta algas erinevatel Venemaa turismimessidel ja teistel turundusüritustel juba septembris.
Kampaania on suunatud 25–45-aastaste keskmise ja kõrgema sissetulekuga Moskva ning Peterburi elanikele, et kutsuda neid Tallinna külastama ka väljaspool turismi kõrghooaega.
Infot talviste kultuuriürituste ja kõigi kampaaniaga seotud pakkumiste kohta võib leida veebilehelt www.zima.tallinn.ee. Septembri keskpaigast saavad Tallinna venekeelse turismiveebi külastajad osaleda küsitluses, mille vastanute vahel loositakse välja reisipakett Tallinna ja mitmeid teisi auhindu, mille võitjad selguvad 1. detsembril.
Kampaania korraldab Tallinna ettevõtlusameti turismiosakond, kes on sellist tutvustust Venemaal teinud juba kolmel aastal. Kampaania maksumus on 550 000 krooni.
Vene turistid erinevad teistest selle poolest, et eelistavad külastada Tallinna just detsembris ja jaanuaris. Viimase viie aasta jooksul juurde tulnud Vene turistidest kolmandik on lisandunud just aastavahetuskuudel.
Näiteks 2005. aasta detsembris ja 2006. aasta jaanuaris peatus Tallinna majutusettevõtetes 13 153 Vene turisti. Nende arv kasvas aasta varasemaga võrreldes 2420 külastaja ehk 23 protsendi võrra.
http://www.postimees.ee/311006/esileht/siseuudised/tallinn/226099.php?r
Kampaania tutvustab Venemaa suurlinnade elanikele Tallinna kui aastaringset linnapuhkuse kohta ja kui meeldejäävat paika aastavahetuseks, teatas Tallinna linnavalitsus.
Teavitustöö talvise Tallinna kultuuriürituste, aastavahetuspidustuste ja lõõgastavate puhkamisvõimaluste kohta algas erinevatel Venemaa turismimessidel ja teistel turundusüritustel juba septembris.
Kampaania on suunatud 25–45-aastaste keskmise ja kõrgema sissetulekuga Moskva ning Peterburi elanikele, et kutsuda neid Tallinna külastama ka väljaspool turismi kõrghooaega.
Infot talviste kultuuriürituste ja kõigi kampaaniaga seotud pakkumiste kohta võib leida veebilehelt www.zima.tallinn.ee. Septembri keskpaigast saavad Tallinna venekeelse turismiveebi külastajad osaleda küsitluses, mille vastanute vahel loositakse välja reisipakett Tallinna ja mitmeid teisi auhindu, mille võitjad selguvad 1. detsembril.
Kampaania korraldab Tallinna ettevõtlusameti turismiosakond, kes on sellist tutvustust Venemaal teinud juba kolmel aastal. Kampaania maksumus on 550 000 krooni.
Vene turistid erinevad teistest selle poolest, et eelistavad külastada Tallinna just detsembris ja jaanuaris. Viimase viie aasta jooksul juurde tulnud Vene turistidest kolmandik on lisandunud just aastavahetuskuudel.
Näiteks 2005. aasta detsembris ja 2006. aasta jaanuaris peatus Tallinna majutusettevõtetes 13 153 Vene turisti. Nende arv kasvas aasta varasemaga võrreldes 2420 külastaja ehk 23 protsendi võrra.
http://www.postimees.ee/311006/esileht/siseuudised/tallinn/226099.php?r
Uudiste arhiiv
Aurupäevad24.07.2019
PS Troika kontsert Viitna Kõrtsis!30.04.2018
Ansambel Respekt Viitna Kõrtsis!28.02.2018
Kalju-lava suvekontserdid 201819.02.2018
Padise metsades avatud suusarajad19.02.2018
Jõuluvana rong10.11.2017
Kommentaarid
555uHZ6SZOw (20.04.2024)
555WA1Vz3Zj (20.04.2024)
555TcbvSWKy (20.04.2024)