Estonian Air lisas teenustasu piletihinnale

04.12.2006

Tänavu septembris tegi tarbijakaitseamet ettekirjutuse Estonian Airile, kuna leidis, et piletite väljaostmisel võetavad teenustasud on seadusevastased ning selline tegevus tuleb lõpetada.

Interneti vahendusel ostetud piletitele lisandub teenustasuna 50 krooni ja AS-ile Estonian Air kuuluvatest kassadest kohapeal pileti väljaostmisel 250 krooni. Tarbijakaitseameti seisukoht on: kõik kauba või teenuse müümisega seotud kulud tuleb kajastada müügihinnas.

Lennufirma vastuväidet, et kassast ostes saab klient lisaks piletile ka individuaalset konsultatsiooni, ei pidanud tarbijakaitseamet põhjendatuks.

Estonian Airi turundus- ja avalike suhete direktor Maris Kivi ütles, et alates 1. detsembrist ei küsita enam piletite müümisel teenustasu.



http://www.epl.ee/artikkel/365152

Uudiste arhiiv