Rahvusooper Estonia alustas sellel nädala noortele suunatud reklaamikampaaniat “Noored, märts on täis üllatusi”.

06.03.2007
Kampaania pakub välja sooduspakkumised märtsikuus ostetud teatripiletitele, uisutama või ööklubisse pidutsema minnes ning sünnipäeva tähistamiseks ooperimajas sõprade seltsis etenduse külastamise ja tordisöömisega.

Estonia noortetöö projektijuht Anu Põrk ütleb, et noored on hakanud üha rohkem muusikateatris käima.

“Teeb head meelt, et eesti noored on avatud maailmatajuga ja mitmekülgse muusikamaitsega, mistõttu julgevad nad lasta ennast üllatada ka ooperi- ja balletiteatril. Viimase publikuküsitluse andmetel on 40% meie publikust noored, kuni 35-aastased teatrikülastajad. Sellised tulemused on paljude rahvusvahelise mainega Euroopa ooperimajade jaoks ainult unistus,” räägib Anu Põrk.

Möödunud sügisel leidis palju positiivset tähelepanu ja tagasisidet kampaania esimene osa „Noored, tere tulemast Estoniasse!”. Tänavatel võis näha plakateid rulluiskude ja punkaritagiga Estonia teatri nagis rippumas, teleris meeleolukat reklaami, kus noored teatrimajas suure aplausi saatel vastu võetakse.

Sel moel soovis sajandivanune rahvusooper tugevdada arusaama, et teater on sõpruskonna kokkusaamise koht, kuhu ei pea tulema vaid klassikaupa ja õpetajate suunamisel. Nüüd astubki Estonia järgmise sammu, kutsudes noored koos sõpradega teatrisaali etendusi vaatama.

Reklaamikampaania “Noored, märts on täis üllatusi” kestab teatrikuu lõpuni ning selle sihtrühm on kuni 30-aastased noored.


Toimetaja: Maria-Elisa Rannajõe


http://www.epl.ee/artikkel/376971

Uudiste arhiiv