Online-turundus on alatäituvusega võitlevate hotellide ja reisikorraldajate ainus väljapääs

29.10.2008
Maailmamajandust laastava finantskriisi tingimustes püüavad ettevõtjad säästa kus vähegi võimalik. Internet kujutab endast sisukat ning uudsetest võimalustest tulvil turunduskanalit ka hotellidele ja reisikorraldajatele, kes on paratamatult silmitsi langevate täituvusnumbritega. Seega - on aeg Tallinnas pidada maha esimene hotellide ja reisikorraldajate e-turunduse ja e-kaubanduse konverents Baltikumis. 29. oktoobril oodatakse seminaridest osalema hotellide ja reisifirmaside esindajaid Eestist, Lätist, Leedust ja kaugemaltki. Eesmärgiks on anda hotellipidajatele ja reisikorraldajatele vajalikke teadmisi Interneti kui müügikeskkonna kasutamiseks, et vähendada klientide võitmiseks ja hoidmiseks tehtavaid kulutusi, suurendada tulusid ning olla tulevikku suunatud online-turunduses konkurentsivõimeline.

“Internet sobib müügikanaliks eriti hästi, see annab kliendile laialdase valikuvõimaluse, läbipaistvuse ja hea ettekujutuse sellest, mis teda sihtpunkti jõudes ees ootab. Siinse regiooni hotellitööstus ja reisifirmad ei kasuta Interneti pakutavat piisavalt,“ kirjutab PhoCusWright Global (http://www.phocuswright.com).

Seetõttu ongi e-HotelServices ja Exact koostöös kavandanud hotellinduse ja reisikorralduse konverentsi, mis esmakordselt keskendub hotelli- ning reisitööstuse e-vajadustele ja e-võimalustele. Osalejad kohtuvad valitud ekspertidest esinejatega: Linnar Viik Eestist (Skype Technologies haldusdirektor), Wolfgang Pagl Saksamaalt (Expedia Ida-Euroopa turgude haldusdirektor), Stephen Williams Iirimaalt (Fitzgerald Groupi turundusjuht), Helina Tuvike Eestist (Baltikumi suurima hotelliketi Reval Hotel Gruppi e-kaubanduse ja kasumijuhtimise direktor), Dimitrios Buhalis Ühendkuningriigist (Bournemouthi Ülikooli Rahvusvahelise Turismi ja Hotellinduse Uurimiskeskuse asedirektor), Iselin Skogland Ühendkuningriigist (E-HotelServices omanik ja tegevjuht) ja Andrew Pozniak Ühendkuningriigist (Google Inc.).

Konverentsil käsitletakse sügavuti elektroonilist lähenemist müügile ja turundusele, saadakse osa suurte kettide juhtide ja uuendusliidrite tegevusest, jagatakse praktilisi nõuandeid ning esitatakse lähituleviku prognoos selle kohta, mida hotellipidajad ja reisikorraldajad saabuvaks talveks 2008/2009 võivad oodata ja planeerida.


Lisainfo konverentsi kohta ja registreerumisvõimalus veebilehel www.hotelandtravel.eu

Uudiste arhiiv