Estonian Air parandab teenindust lennukite pardal

05.02.2010
Alates 9. veebruarist 2010 pakutakse kõigil Estonian Airi pikematel regulaarlendudel turistiklassi piletiga reisijatele suupistet ja jooke ning lühematel regulaarlendudel (kuni ühetunnistel) jooke.

Neile Estonian Airi kodulehelt turistiklassi pileti ostnud reisijatele, kes soovivad lisaks kergetele suupistetele ka midagi toekamat süüa, pakutakse sooja pardatoidu ettetellimise võimalust. Sooja toitu saab ette tellida Estonian Airi kodulehelt regulaarlendudele, mis kestavad vähemalt 1,5 tundi. Toidu tellimine lennule lõpeb 48 tundi enne väljalendu.

Lennukite pardal on võimalik osta ka erinevaid suupisteid, karastus- ja alkohoolseid jooke.

“Estonian Air on teenindusettevõte ning meie meeskond teeb selle nimel kõvasti tööd, et Estonian Airi poolt pakutav lennuelamus oleks alati meeldiv ja oodatud sündmus alates sellest hetkest, kui sünnib otsus kasutada meie lennufirma teenuseid,” selgitas Estonian Airi teenindusdirektor Anne Nurmik.

Premium klassi salongis reisivatele klassikalise äriklassi ja paindliku turistiklassi piletiga reisijatele pakutakse külma või sooja einet, mille menüü sõltub väljalennu ajast ning lennu pikkusest.

Estonian Airi reisijaid toitlustab Airo Catering Services Eesti, mis kuulub LSG Sky Chefs kontserni. LSG Sky Chefs kontsern hõlmab üle kolmandiku kogu maailma pardatoitlustusturust.

Lisainformatsioon:
Estonian Airi klienditeenindusest telefonil 6 401 160,
http://www.estonian-air.ee või reisibüroodest.

skoor

4.3

Viimane kommentaar:

"Minu jaoks alati esimene valik, kui on vaja kuskile lennata. Kodumaisega ikka parem reisida :) Pole kordagi pidanud kurtma lendude... (5.0)" Anna hinnang

Tallinn, Harjumaa

Tallinn, Harjumaa

Saada e-mail

Sind võivad huvitada ka järgnevad artiklid

Uudiste arhiiv