Märtini võimalused: Peugeot, Ford või mõni kolmas
Wrc.com pakub Fordi rooli järgmiseks hooajaks nelja kandidaati. Ka Märtinit.
Ralli MM-sarja ametlik hääletoru, veebikülg wrc.com pakub lugejaile valikuks nelja nime, kellest järgmisel hooajal võiksid saada Fordi sõitjad.
Need on Markko Märtin, Mikko Hirvonen, Colin McRae ja Matt Wilson.
Igaühel on oma plussid. Rallimaailmas tuntakse Märtinit kui ühte tippmeest, kuid ka hiilgavat testijat, kelle nõuandeid insenerid hindavad. Ja Ford lubab 2006. aastal tulla uue autoga, mille ideekavand juba olemas. Kui Fordi esimene soosik Francois Duval otsustas Citroėni kasuks, tohiks Märtiniga lepingu uuendamine Fordile vajalikuks osutuda. Praegu pole Fordil lepingut ühegi sõitjaga, uudis valiku kohta peaks tulema hiljemalt detsembri alguses.
Subarul läbi kukkunud Hirvonen võiks olla Fordi jaoks sõitja, kes raha välja ei vii, vaid seda juurde toob. Soomlasel on toetajaid. Eksmaailmameistri McRae paremad päevad on möödas, kindlasti ei saa ta küsida oma tippaastate palka. Noore Matt Wilsoni suurim pluss on asjaolu, et ta on Fordi tiimipealiku Malcolm Wilsoni poeg. Märgitakse ka Janno Tuohinot.
Kandidaate jätkub
Wilson seenior sõnas worldrallynewsile, et üks sõitjaist peaks tulema koos sponsoriga. “On ainult paar inimest, kellega ma pean rääkima, vaadates tulevikku ja arvestades, mis lähiajal on olnud,” nentis Wilson, jättes märkimata, missugune peaks olema esisõitja.
Kuluaarides pakutakse Fordi rooli ka näiteks soomlast Toni Gardemeisterit või noort hispaanlast Daniel Solat. Viimase trump olevat Telefonica toetus, mis varem kuulus erru läinud Carlos Sainzile. “Ma kas saan tehasetiimi või loobun,” on Sola ise järsk.
Suur osa vaatlejaid, sealhulgas wrc.com, peab Märtini siirdumist Peugeot’sse otsustatud asjaks. Kas Märtini mänedžeril Paul Turneril õnnestub see Fordile ümber mängida, selle koha pealt on Turner ise targu vait. Mänedžer oleks lobamokk, kui ta käimasolevaid läbirääkimisi meedias kommenteeriks.
EPL
Ralli MM-sarja ametlik hääletoru, veebikülg wrc.com pakub lugejaile valikuks nelja nime, kellest järgmisel hooajal võiksid saada Fordi sõitjad.
Need on Markko Märtin, Mikko Hirvonen, Colin McRae ja Matt Wilson.
Igaühel on oma plussid. Rallimaailmas tuntakse Märtinit kui ühte tippmeest, kuid ka hiilgavat testijat, kelle nõuandeid insenerid hindavad. Ja Ford lubab 2006. aastal tulla uue autoga, mille ideekavand juba olemas. Kui Fordi esimene soosik Francois Duval otsustas Citroėni kasuks, tohiks Märtiniga lepingu uuendamine Fordile vajalikuks osutuda. Praegu pole Fordil lepingut ühegi sõitjaga, uudis valiku kohta peaks tulema hiljemalt detsembri alguses.
Subarul läbi kukkunud Hirvonen võiks olla Fordi jaoks sõitja, kes raha välja ei vii, vaid seda juurde toob. Soomlasel on toetajaid. Eksmaailmameistri McRae paremad päevad on möödas, kindlasti ei saa ta küsida oma tippaastate palka. Noore Matt Wilsoni suurim pluss on asjaolu, et ta on Fordi tiimipealiku Malcolm Wilsoni poeg. Märgitakse ka Janno Tuohinot.
Kandidaate jätkub
Wilson seenior sõnas worldrallynewsile, et üks sõitjaist peaks tulema koos sponsoriga. “On ainult paar inimest, kellega ma pean rääkima, vaadates tulevikku ja arvestades, mis lähiajal on olnud,” nentis Wilson, jättes märkimata, missugune peaks olema esisõitja.
Kuluaarides pakutakse Fordi rooli ka näiteks soomlast Toni Gardemeisterit või noort hispaanlast Daniel Solat. Viimase trump olevat Telefonica toetus, mis varem kuulus erru läinud Carlos Sainzile. “Ma kas saan tehasetiimi või loobun,” on Sola ise järsk.
Suur osa vaatlejaid, sealhulgas wrc.com, peab Märtini siirdumist Peugeot’sse otsustatud asjaks. Kas Märtini mänedžeril Paul Turneril õnnestub see Fordile ümber mängida, selle koha pealt on Turner ise targu vait. Mänedžer oleks lobamokk, kui ta käimasolevaid läbirääkimisi meedias kommenteeriks.
EPL
Uudiste arhiiv
Aurupäevad24.07.2019
PS Troika kontsert Viitna Kõrtsis!30.04.2018
Ansambel Respekt Viitna Kõrtsis!28.02.2018
Kalju-lava suvekontserdid 201819.02.2018
Padise metsades avatud suusarajad19.02.2018
Jõuluvana rong10.11.2017
Kommentaarid
555uHZ6SZOw (20.04.2024)
555WA1Vz3Zj (20.04.2024)
555TcbvSWKy (20.04.2024)