Tallinn tutvustab end talvise turismisihtkohana Soomes

10.01.2005
Ettevõtlusamet alustas Soomes talvise Tallinna kui turismisihtkoha tutvustamist, turunduskampaania eesmärgiks on enam motiveerida põhjanaabreid külastama Tallinna ka talvel.
Ettevõtlusameti turismiosakonna juhataja Evelin Tsirgi sõnul ei vaja Helsingi ja selle lähiümbruse elanikud Tallinna lühireisi planeerimiseks palju aega, küll aga uusi põhjuseid.
"Turunduskampaania eesmärgiks on motiveerida põhjanaabreid talvise Tallinna külastusele - lubada endale lõõgastavat spad, nautida Estonia etendusi ja teisi kultuurisündmusi," ütles Tsirk. "Mitmesuguste eripakkumistega on kampaaniasse kaasatud ka majutusettevõtted."
600 000-krooni maksva mineva kampaaniaga tahetakse tõsta Tallinna külastuste ja ööbimiste arvu aasta alguskuudel, mis on turismisektori jaoks kõige raskemad. Ühtlasi osaleb Tallinn ka 20.-23. jaanuarini Helsingis toimuval Skandinaavia suurimal rahvusvahelisel turismimessil Matka 2005.
Info Tallinnas toimuva ja vaatamisväärsuste kohta, nii nagu ka eripakkumiste kohta on leitav soomekeelsel turismiveebil www.tourism.tallinn.ee, selle külastajatel on võimalus võita auhindu, mis on välja pannud Tallink ja hotellid L'Ermitage, Uniquestay ja Radisson SAS.
Kuigi soomlaste osakaal Tallinna väliskülastajate seas on alates 90ndate keskpaigast langenud, on nad siiski seni 64%-ga kõikidest väliskülastajatest Tallinna peamine sihtturg. Aastatel 2002-2003 tegi Tallinna saabunud soome turistide (ööbimisega külastajate) arv läbi languse, eelmist aastat võib aga pidada rekordaastaks - Soomest pärit turistide arv kasvas esialgsetel andmetel 25% ning ületas senise, 2001. aastast pärit rekordi.

EPL

Uudiste arhiiv