Lennufirma SAS tuli välja uute teenustega

25.03.2013
Lennufirma SAS tuli välja uute teenusepakettidega SAS Go ja SAS Plus. Mõlemad paketid töötati välja koostöös klientidega, et nii tava- kui ka ärireisija jaoks lendu võimalikult lihtsaks ja ajasäästlikuks muuta.

“Tahame teha reisimist oma klientidele võimalikult mugavaks,” ütles lennufirma SAS tegevjuht ja president Rickard Gustafson. “SAS-i jaoks seisneb lihtsus selles, kui kliendid saavad täpselt seda, mida nad vajavad. Kui arendasime seda uut kontseptsiooni, siis mõtlesime eelkõige kliendi vajadustele mitte valdkonna standartitele,” lisas Gustafson.

“Sellised teenusepaketid kehtivad reisimisel Skandinaavias ja Euroopas,” ütles lennufirma SAS Eesti piirkonnajuht Katrin Luhaäär. “Pikamaalendudel jätkame endiselt teenusega kolmes klassis: äri-, ekstra- ja turistiklass,” lisas Luhaäär.

SAS Go pakett sisaldab alati äraantavat pagasit, pardal kohvi või teed, lisaks mitmeid muid teenuseid, mis aitavad aega säästa, näiteks check-in mobiiliga. SAS Plus sisaldab lisaks SAS Go pakutule kahte äraantavat pagasit, SAS Fast Track turvakontrolli, ligipääsu lounge’i, söögid ja joogid pardal, samuti topelt EuroBonus punkte.

Lisaks pakutakse täiesti uut pardal pakutavat teenust, kus traditsiooniline pardatoit on asendatud kohvikuga, mis teenindab kõiki reisijaid.

Lisainfo: www.flysas.com

Uudiste arhiiv