Lennukirike lükkas edasi kahe firma puhkusereisid

22.03.2005
Nädalavahetusel lükkusid edasi kahe tšarterreisi korraldaja lennud Egiptusesse, 24 ja 48 tundi kestnud viivituste ajaks paigutasid reisikorraldajad kliendid hotelli, kirjutab Äripäev.

Laupäeva hommikul väljuma pidanud Domina reis Egiptusesse lükkus 24 tundi edasi, kuna kliente vedama pidanud lennufirma Lotus Airi lennuk oli rikkis.

Broneerimisosakonna juhataja Kadri Johanson ütles, et Domina kliente lennutab tavaliselt kas Estonian Air või Lotus Air, kuid kuna kliente oli liiga palju, ei saanud Estonian Air asenduslennukit anda ja nii pidi ootama, kuni Lotus Air asenduslennuki kohale toimetab.

Domina World Traveli turundusspetsialist Helen Sau ütles, et kõikidele klientidele hüvitatakse üks seitsmendik reisipaketi maksumusest. Sau sõnas ka, et ootamise ajal pakuti Tallinnast pärit klientidele tasuta lõunasööki ning väljastpoolt pealinna tulnud inimesed majutati Domina Ilmarise hotelli, kus nii hommiku-, lõuna- kui ka õhtusöök olid reisibüroo kulul. Samuti pidi reisibüroo Sau sõnul hüvitama transpordikulud lennujaama ja kodu või hotelli vahel. Sau lisas, et kliendid suhtusid hilinemisse mõistvalt, kuna lennunduses on kõige olulisem turvalisus.

Estouri suhetekorraldaja Madlin Liiv rääkis, et nende Memphis Airi lennuk hilines samuti rikke tõttu, kuid 48 tundi. “Lennuk pidi minema reede õhtul kell 7, kuid läks hoopis pühapäeva õhtul pool viis,” ütles Liiv, kelle sõnul majutati ka nende kliendid reisiootel hotelli. Sarnaselt Dominaga pakuti ka Estouri klientidele tasuta toitlustamist.


Eesti Päevaleht Online

Uudiste arhiiv