Reisikorraldajad teenisid kasumit tänu Egiptusele

20.04.2005
Soojamaa reisikorraldajad hindavad lõppevat talvist hooaega üliheaks ja nimetavad peamiseks kasumi allikaks väga populaarset Egiptust, kirjutab Äripäev.

Viis–kuus tšarterlendu nädalas Egiptuse suunas tasus end reiskorraldajatele talvekuudel ära.

“Kõige kummalisem on see, et kliente jätkus. Me ei konkureerinud küll Sharm el-Sheikhi suunal, kuhu lendas viis lennukit nädalas, vaid meie põhisuunaks oli Hurghada, mis oli esimest aastat reisiprogrammis. Aga inimesed võtsid selle hästi vastu. Kõik lennud olid peaaegu 100% välja müüdud,” ütles Novatoursi müügijuht Kristiina Raidla.

Ka Toptoursi põhisihtkohaks oli Egiptus. “Plaanisime Hurghadasse ja Sharm el-Sheikhi viia kokku 4200 klienti, praeguseks oleme Egiptusesse lennutanud juba 4700 klienti. Suure nõudluse tõttu otsustasime hooaega pikendada nelja lisareisiga. Seega tuleb talvehooaja reisijate koguarvuks enam kui 6300 klienti, sellest Egiptusesse reisijaid üle 5000 ja Maroko külastajaid enam kui 1000,” ütles Toptoursi juhataja Piret Ujok.


Domina World Traveli turundusspetsialist Helen Saul sõnas, et Egiptus on jätkuvalt eestlaste seas kõige populaarsem sihtkoht ja tihe konkurents pole erilist mõju avaldanud.

Marhaba Tours tegi Egiptusesse 30 reisi ja sõidutas sügis-talvel puhkama üle 5000 eestlase. “Egiptus on talvel lähim taskukohane koht, kus on garanteeritult soe ilm,” põhjendas Marhaba Toursi juhataja Margit Rebane-Pent. Tema sõnul oli reisijaid, kes suisa kolm korda hooaja jooksul reisi ette võtsid. Rebane-Pent möönis, et hooaja algul oli väike kartus, et võib minna kitsaks, kuid tegelikkus näitas, et kõigil oli ruumi. “Oli isegi nädalaid, kus polnud võimalik üheltki lennukilt kohti saada,” sõnas ta.



Eesti Päevaleht

Uudiste arhiiv