Tarbijad polnud suvel rahul turismiteenustega

24.08.2005
Jätkuvalt pole inimesed rahul ehitusteenuse ja jalatsite kvaliteediga.

Kui aasta esimesel poolel sundisid teenustes pettunud inimesi tarbijakaitseametisse pöörduma peaasjalikult ülejala tehtud ehitustööd, siis juulikuus ei jäänud esimestest maha turismiteenuse üle kaebajate arv.

“Tarbijad nurisesid, et ostetud reisid ei vastanud lepingutingimustele, näiteks jäid ära lubatud ekskursioonid,” ütles tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna peaspetsialist Eda Amur. “Samuti oli avaldusi, kus sooviti tühistada juba ostetud reise seoses terrorismilainega maailmas. Ei nõustutud sellega, et turismifirma ei maksa raha tagasi täies ulatuses.”

Tuli ette sedagi, et infot reisi hinna kohta oli puhkuseplaneerija saanud reklaamist, kuid reisibüroosse minnes selgus, et reis on hoopis kallim. Siseturismi üle nurisemist polnud.

Kuhugi pole kadunud ehitusteenuse pärast kaebajad. Ametnike poole sundis pöörduma nii töö kehv kvaliteet kui ka kokkulepitud tähtaegade eiramine. Kõige rohkem on inimestel muret tellitud uste ja akendega.


Tarbijate mured

Tarbijad esitasid ametile juulis kokku 108 avaldust. Sealhulgas polnud:
•• 21 inimest rahul ostetud jalatsitega;
•• 8 telefonide ning 3 kodutehnikaga;
•• 5 toidukaupadega;
•• 9 turismiteenusega;
•• 9 ehitusteenusega;
•• 4 transporditeenusega;
•• 4 telefoniteenusega.
•• Reklaami puudutas 2 avaldust.
Telefoni teel anti nõu 1062 inimesele.

Allikas: tarbijakaitseamet



Eesti Päevaleht

Uudiste arhiiv