Soomlannasid kutsub reklaamikampaania
Linnavalitsus korraldab Soomes 1 100 000 krooni maksva reklaamikampaania, et meelitada talvisel turismi madalhooajal siia kultuurihuvilisi naiskülalisi.
Kampaaniaga, mille kuludest 923 305 krooni katab Euroopa Liit, loodab ettevõtlusamet suurendada eeskätt nende turistide arvu, kes jääksid siia kauemaks kui üheks päevaks ning tunneksid huvi kultuuri ja vaatamisväärsuste vastu.
«Aasta esimesed kolm kuud on Tallinna majutusstatistika järgi absoluutne madalhooaeg,» ütles Tallinna ettevõtlusameti juhataja Kairi Teniste. «Mullu ööbis siin selle aja jooksul vähem kui viiendik välisturistidest.»
Brošüür ja veeb
Teniste sõnul on kõnealuse kampaania sihtgrupiks valitud kultuurihuvilised üle 35-aastased Soome naised, kellele peaks Tallinn valdavalt tuttav olema.
«Kehvast ilmast hoolimata on kergem siia meelitada juba sihtkohta tundvaid kliente, pakkudes neile uusi tooteid ja teenuseid,» märkis ettevõtlusameti juht.
Kampaania avalöök anti möödunud kuu keskel Helsingis peetud mardilaadal. Tallinn reklaamib end ka jaanuarikuisel turismimessil Matka 2006, mille jaoks koostati Tallinna vaatamisväärsusi ja kultuuriüritusi tutvustav soomekeelne brošüür.
Lisaks jagab infot kampaaniat toetav veebileht ning reklaami on ostetud ka kolme Soome populaarsema portaali avalehele.
Reklaamikampaania põhirõhk langeb jaanuari teise poolde. Selle käigus tutvustatakse veebruaris avatavat KUMU ja teisi Kadrioru muuseume ning Kadriorgu kui aasta ringi külastamist väärivat kohta.
Samuti pakub Tallinn soomlastele ühe tõmbenumbrina välja etendusi 100. hooaega tähistavas rahvusooperis ning kunsti- ja disainigaleriisid.
Tõhus tutvustustöö
Selline tutvustuskampaania toimub kolmandat aastat. Ettevõtlusameti andmeil on see varem aidanud Soome külaliste arvu madalhooajal kasvatada.
Näiteks saabus Tallinna tänavu esimese kolme kuu jooksul veerandi võrra rohkem Soome turiste kui mullu samal ajal.
Säärased tutvustusprogrammid on praegu lõppemas ka Peterburis ja Moskvas. Ka Venemaal on Tallinn end varemgi reklaaminud.
Turistid Tallinnas
• Tänavu esimese üheksa kuuga kasvas Tallinna külastanud välisturistide arv mullusega võrreldes kümnendiku võrra ning külalised jäid siia varasemast pikemaks ajaks.
• Kõige rohkem on kasvanud Briti, Saksa, Rootsi ja Vene turistide arv.
• 57 protsenti Tallinna külastanud turistidest moodustavad soomlased, 9 protsenti sakslased, 8 rootslased, 6 britid ja 3,6 venelased.
Allikas: Tallinna ettevõtlusamet
Kampaaniaga, mille kuludest 923 305 krooni katab Euroopa Liit, loodab ettevõtlusamet suurendada eeskätt nende turistide arvu, kes jääksid siia kauemaks kui üheks päevaks ning tunneksid huvi kultuuri ja vaatamisväärsuste vastu.
«Aasta esimesed kolm kuud on Tallinna majutusstatistika järgi absoluutne madalhooaeg,» ütles Tallinna ettevõtlusameti juhataja Kairi Teniste. «Mullu ööbis siin selle aja jooksul vähem kui viiendik välisturistidest.»
Brošüür ja veeb
Teniste sõnul on kõnealuse kampaania sihtgrupiks valitud kultuurihuvilised üle 35-aastased Soome naised, kellele peaks Tallinn valdavalt tuttav olema.
«Kehvast ilmast hoolimata on kergem siia meelitada juba sihtkohta tundvaid kliente, pakkudes neile uusi tooteid ja teenuseid,» märkis ettevõtlusameti juht.
Kampaania avalöök anti möödunud kuu keskel Helsingis peetud mardilaadal. Tallinn reklaamib end ka jaanuarikuisel turismimessil Matka 2006, mille jaoks koostati Tallinna vaatamisväärsusi ja kultuuriüritusi tutvustav soomekeelne brošüür.
Lisaks jagab infot kampaaniat toetav veebileht ning reklaami on ostetud ka kolme Soome populaarsema portaali avalehele.
Reklaamikampaania põhirõhk langeb jaanuari teise poolde. Selle käigus tutvustatakse veebruaris avatavat KUMU ja teisi Kadrioru muuseume ning Kadriorgu kui aasta ringi külastamist väärivat kohta.
Samuti pakub Tallinn soomlastele ühe tõmbenumbrina välja etendusi 100. hooaega tähistavas rahvusooperis ning kunsti- ja disainigaleriisid.
Tõhus tutvustustöö
Selline tutvustuskampaania toimub kolmandat aastat. Ettevõtlusameti andmeil on see varem aidanud Soome külaliste arvu madalhooajal kasvatada.
Näiteks saabus Tallinna tänavu esimese kolme kuu jooksul veerandi võrra rohkem Soome turiste kui mullu samal ajal.
Säärased tutvustusprogrammid on praegu lõppemas ka Peterburis ja Moskvas. Ka Venemaal on Tallinn end varemgi reklaaminud.
Turistid Tallinnas
• Tänavu esimese üheksa kuuga kasvas Tallinna külastanud välisturistide arv mullusega võrreldes kümnendiku võrra ning külalised jäid siia varasemast pikemaks ajaks.
• Kõige rohkem on kasvanud Briti, Saksa, Rootsi ja Vene turistide arv.
• 57 protsenti Tallinna külastanud turistidest moodustavad soomlased, 9 protsenti sakslased, 8 rootslased, 6 britid ja 3,6 venelased.
Allikas: Tallinna ettevõtlusamet
Uudiste arhiiv
Aurupäevad24.07.2019
PS Troika kontsert Viitna Kõrtsis!30.04.2018
Ansambel Respekt Viitna Kõrtsis!28.02.2018
Kalju-lava suvekontserdid 201819.02.2018
Padise metsades avatud suusarajad19.02.2018
Jõuluvana rong10.11.2017
Kommentaarid
555uHZ6SZOw (20.04.2024)
555WA1Vz3Zj (20.04.2024)
555TcbvSWKy (20.04.2024)