Saarlased ootavad Tartu-Kuressaare lennuliini
Paljud Tartus elavad saarlased leiavad, et eelistaksid kuuetunnisele bussisõidule Saaremaale minekuks kallimat, kuid märksa kiiremat lennureisi. Sellise õhuliini avamist praegu aga keegi ei plaani.
Tartu Ülikoolis infotehnoloogiat õppiva saarlanna Kadri Kallase sõnul on saarlaste huvi sellise lennuliini vastu väga suur.
«Põhimõte on selles, et kui Tartus õppiv või töötav saarlane tahab näiteks nädalavahetuseks koju minna, siis kulub bussisõidule pool päeva,» lausus Kallas. «See on aga väga kurnav.»
«Paljud, kellega ma rääkinud olen, oleksid nõus maksma natuke kõrgemat hinda, et kiiremini ja mugavamalt koju jõuda,» lisas tudengineiu.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi lennundus- ja merendusosakonna peaspetsialisti Andres Aruoja sõnul on probleem selles, et Saare maavalitsus pole üles näidanud initsiatiivi lennuliin avada.
«Tuleks koostada tasuvuse analüüs, kas on reisijaid, kui suur peaks olema dotatsioon, kas on huvitatud isikuid liinipidajateks jne,» selgitas ta.
Tallinna-Kuressaare ja Tallinna-Kärdla vahet sõitva lennufirma Avies tegevdirektori Vladimir Pisarkovi sõnul on Kuressaare-Tartu liinist küll räägitud, aga pikemat arutelu sel teemal pole olnud.
«Kui keegi näitaks initsiatiivi üles, oleksime nõus isegi selle liini plaanidesse võtma,» kommenteeris Pisarkov.
«Lennunduses on kulud aga väga suured ja ilma dotatsioonita ei lenda keegi,» lisas ta.
Saare maavalitsuse peaspetsialist Marek Raud ei osanud vastata, miks see teema pole arutlusele tulnud. «Loomulikult võiks välja uurida liikluse vajaduse, siis oleks omalt poolt võimalik taotleda ka majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumist toetust,» märkis ta.
«Meil oleks muidugi hea meel, kui selline liin oleks olemas,» leidis Raud. «Mida rohkem lennuliine, seda parem Saaremaale.»
http://www.postimees.ee/120806/esileht/siseuudised/212905.php
Tartu Ülikoolis infotehnoloogiat õppiva saarlanna Kadri Kallase sõnul on saarlaste huvi sellise lennuliini vastu väga suur.
«Põhimõte on selles, et kui Tartus õppiv või töötav saarlane tahab näiteks nädalavahetuseks koju minna, siis kulub bussisõidule pool päeva,» lausus Kallas. «See on aga väga kurnav.»
«Paljud, kellega ma rääkinud olen, oleksid nõus maksma natuke kõrgemat hinda, et kiiremini ja mugavamalt koju jõuda,» lisas tudengineiu.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi lennundus- ja merendusosakonna peaspetsialisti Andres Aruoja sõnul on probleem selles, et Saare maavalitsus pole üles näidanud initsiatiivi lennuliin avada.
«Tuleks koostada tasuvuse analüüs, kas on reisijaid, kui suur peaks olema dotatsioon, kas on huvitatud isikuid liinipidajateks jne,» selgitas ta.
Tallinna-Kuressaare ja Tallinna-Kärdla vahet sõitva lennufirma Avies tegevdirektori Vladimir Pisarkovi sõnul on Kuressaare-Tartu liinist küll räägitud, aga pikemat arutelu sel teemal pole olnud.
«Kui keegi näitaks initsiatiivi üles, oleksime nõus isegi selle liini plaanidesse võtma,» kommenteeris Pisarkov.
«Lennunduses on kulud aga väga suured ja ilma dotatsioonita ei lenda keegi,» lisas ta.
Saare maavalitsuse peaspetsialist Marek Raud ei osanud vastata, miks see teema pole arutlusele tulnud. «Loomulikult võiks välja uurida liikluse vajaduse, siis oleks omalt poolt võimalik taotleda ka majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumist toetust,» märkis ta.
«Meil oleks muidugi hea meel, kui selline liin oleks olemas,» leidis Raud. «Mida rohkem lennuliine, seda parem Saaremaale.»
http://www.postimees.ee/120806/esileht/siseuudised/212905.php
Uudiste arhiiv
Aurupäevad24.07.2019
PS Troika kontsert Viitna Kõrtsis!30.04.2018
Ansambel Respekt Viitna Kõrtsis!28.02.2018
Kalju-lava suvekontserdid 201819.02.2018
Padise metsades avatud suusarajad19.02.2018
Jõuluvana rong10.11.2017
Kommentaarid
555uHZ6SZOw (20.04.2024)
555WA1Vz3Zj (20.04.2024)
555TcbvSWKy (20.04.2024)