Taas stardib turismiettevõtjate kvaliteediprogramm
Detsembri algul stardib turismiettevõtjatele toeks ja parimate tunnustamiseks loodud Eesti turismiettevõtete kvaliteediprogramm. EASi turismiarenduskeskus koostöös Eesti Kvaliteediühinguga kutsuvad taas kokku tõsiselt ettevõtte arendamisest ja turismiteenuse kvaliteedi parandamisest huvitatud turismiettevõtted, kelle eesmärgiks on teistest eristuda ja konkurentsivõimet tõsta.
EASi turismiarenduskeskuse arenduskonsultant Kadri Tammik: "Kvaliteediprogramm annab hea võimaluse täiendada oma ettevõtte juhtimist, kaasa¬tes töötajaid arendustegevusse ning suurendades sellega ka klientide rahulolu."
Edukad turismiettevõtted suudavad kliendile pakkuda kvaliteeti: mitte ainult suurepärast infrastruktuuri, vaid kindlasti ehedat, sooja ja positiivsena meeldejäävat emotsiooni, seda elamust, mida inimesed ootavad ja mille pärast tagasi tulevad.
Siin on abiks kvaliteediprogramm, mille raames toimub 12 kuu jooksul seitse praktilise sisuga koolituspäeva. Programmi käigus viib ettevõte läbi põhjaliku enesehindamise, valib parendusprojektid, analüüsib kliendi teekonda ning loob kliendi tagasiside süsteemi. Lisaks koolitatakse töötajaid, võrreldakse ennast teiste turismiettevõtetega ja läbitakse põhjaliku tagasisidega välishindamine.
Kvaliteedi arendamisele pühendunud ettevõtetele omistatakse riiklik tunnustus "Märk kindlast arengust".
Eesti turismiettevõtete kvaliteediprogrammi koordineerib EASi turismiarenduskeskus ja rahastab Euroopa Sotsiaalfond.
Lähemalt vaata: http://www.eas.ee/index.php/ettevotjale/turism/turismi-teadlikkus-ja-koolitusprogramm/ueldist
http://www.eas.ee
Ilmumisaeg: 30. november 2009
Allikas: EAS
EASi turismiarenduskeskuse arenduskonsultant Kadri Tammik: "Kvaliteediprogramm annab hea võimaluse täiendada oma ettevõtte juhtimist, kaasa¬tes töötajaid arendustegevusse ning suurendades sellega ka klientide rahulolu."
Edukad turismiettevõtted suudavad kliendile pakkuda kvaliteeti: mitte ainult suurepärast infrastruktuuri, vaid kindlasti ehedat, sooja ja positiivsena meeldejäävat emotsiooni, seda elamust, mida inimesed ootavad ja mille pärast tagasi tulevad.
Siin on abiks kvaliteediprogramm, mille raames toimub 12 kuu jooksul seitse praktilise sisuga koolituspäeva. Programmi käigus viib ettevõte läbi põhjaliku enesehindamise, valib parendusprojektid, analüüsib kliendi teekonda ning loob kliendi tagasiside süsteemi. Lisaks koolitatakse töötajaid, võrreldakse ennast teiste turismiettevõtetega ja läbitakse põhjaliku tagasisidega välishindamine.
Kvaliteedi arendamisele pühendunud ettevõtetele omistatakse riiklik tunnustus "Märk kindlast arengust".
Eesti turismiettevõtete kvaliteediprogrammi koordineerib EASi turismiarenduskeskus ja rahastab Euroopa Sotsiaalfond.
Lähemalt vaata: http://www.eas.ee/index.php/ettevotjale/turism/turismi-teadlikkus-ja-koolitusprogramm/ueldist
http://www.eas.ee
Ilmumisaeg: 30. november 2009
Allikas: EAS
Uudiste arhiiv
Aurupäevad24.07.2019
PS Troika kontsert Viitna Kõrtsis!30.04.2018
Ansambel Respekt Viitna Kõrtsis!28.02.2018
Kalju-lava suvekontserdid 201819.02.2018
Padise metsades avatud suusarajad19.02.2018
Jõuluvana rong10.11.2017
Kommentaarid
555uHZ6SZOw (20.04.2024)
555WA1Vz3Zj (20.04.2024)
555TcbvSWKy (20.04.2024)