Briti turismifirma kasutab loata Eestit reklaamivat märki

18.11.2004
“Welcome to Estonia” märgi kasutamiseks tuleb luba küsida seda haldavalt sihtasutuselt.
Briti reisifirma meelitab külastajaid Tallinna, lubades oma koduleheküljel ”keskaegset lesbistriptiisi”, kuid kasutades sealjuures loata Eesti märki.
Stag night’e ehk poissmeestepidusid korraldavad firmad reklaamivad end enamasti internetis, nagu ka reisifirma nimega Tallinn Piss-up, kelle koduleheküljel www.tallinnpissup.com ilutseb “Welcome to Estonia” märk.
Eesti märki haldava Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) turundusprojektijuht Triin Parmsoo tõdes, et talle tuleb selle kasutamine inglastele striptiisiteenust pakkuval lehel üllatuseks. ”Me ei jõua kõiki veebilehti kontrollida,” tõdes ta.
Parmsoo kinnitas, et Briti firma pole märgi kasutamiseks vajalikku lepingut sõlminud ja EAS palub neil selle kodulehelt eemaldada.
Tallinn Piss-Up’i kodulehelt saab muu hulgas teada, et 100 Eestisse reisinud grupi põhjal tehtud uuringu kohaselt läheb kahepäevane poissmeestepidu Tallinnas maksma keskmiselt 370 Inglise naela (8140 krooni) inimese kohta, millest kohapeal kulub joogile, toidule ja lõbustustele 85 naela (1870 krooni).
Tallinn ja Eesti koguvad reisisihtidena brittide hulgas populaarsust. Briti meedias on viimaste kuude jooksul ilmunud rohkesti Tallinna ülistavaid artikleid. Pahupoolena on aga ajakirjanduses leidnud tublisti kajastamist lärmakad peod.

Uudiste arhiiv