M.l. Catering

Tallinn, Harjumaa

счет

3.0

Latest review:

"Tallinna Ärimaja (Pärnu mnt 102c) kohvik, kantiin või söökla jätab endast sisustuse poolest tavalise ja suht mitte erilise kohviku mulje.... (3.0)" Дать оценку

Tallinn, Harjumaa

Отправить e-mail

Отправить e-mail

Дать оценку

Reviews

Diana
Oценка: 3.0

Tallinna Ärimaja (Pärnu mnt 102c) kohvik, kantiin või söökla jätab endast sisustuse poolest tavalise ja suht mitte erilise kohviku mulje. See ei ole koht kus mõnusalt aega veeta, kohvi nautida, ajalehti lugeda või lihtsalt hästi lõunatada. See on koht kus kiiresti ning talutava hinnaga kiiresti lõunat süüa. Samas, miks ei võiks olla üks kiire-lõuna söökla kah mugav kohvituba või meeldiva interjööriga sissekutsuv söögikoht? Või meeldiv lõuna pausi veetmise koht? Interjöör on nagu kiiresti kokku klopsitud - palju erinevaid pilte ripub kirevat värvi oranži seinapeal ning kõik veel erinevat stiili. Suured uhked aknad tunduvad hetkel ainult tüütud, sest sealt õhkab ainult külma. Põrand on kollase ja halli kirju ja ruumis asetsevad postid on punased, mis ei tundu kuidagi muu sisustusega kokku sobivat. Toolid on kohati viltused ja ebastabiilsed, kuna neil puudub jala alt nupp. Laudadel on vaasidesse pandud heledad kunst roosikesed... Toit: see on iseenesest täitsa hea. Vahel on näiteks ahjukartulid kas liigküpsenud... või juba ära jahtunud...friikartulid sama moodi. Aga see oleneb ju ka väga kella ajast mil sööma minna. Seljanka selleest tundus ainult ketšupit ja vorsti sisaldavat - palju vorsti tükke ja ülimagus tomatikaste. Nälga õnneks seal ei jää, kuna leib on alati hinna sees. Värskelt valmistatakse ka tellimusel pannkooke või putru või pelmeene, mis aga ei sobi hästi pooletunnise lõuna pausi jaoks. Hind: ühe tavalise söökla jaoks, kus enamasti ainult maja töötajad, kohalikud või siis siinse maja külastajad käivad, on hind suhteliselt kallis. Väikese supi saab ka odavalt - 20.- EEK. Aga praadide ja kaaluga salati eest tuleb juba tunduvalt rohkem maksta. Ka köögis valmistatud kausike magustoitu maksab 20.-EEK, mis on kallim kui üks suur vahvli sees jäätis (mis maksab kõigest 15.-EEK). Siis ei tundu see kuidagi tasakaalus olevat - tekib küsimus, miks peaksin seda magustoitu ostma, kui ühe hea suure jäätise odavamalt saab. Ka väike Geisha šokolaad maksis 15.- EEK - mida isegi R-Kioskis 8.- EEK eest saab. Samas ei ole selles kohvikus mingeid erisoodustusi või pakkumisi püsiklientidele - nt. neile kes selles majas töötavad ja tõenäoliselt iga päev seal söömas käivad (või käiksid, kui see neile soodsam oleks juba seetõttu, et käivad seal pidevalt). Miks ei võiks olla mingit nt. boonus süsteemi, kus igaüks saab näiteks kümne korra kaarti, millega saab 11.-nda menüü kas soodsamalt või tasuta... või magustoidu lisaks... Või miks ei ole nt. mingit majas töötava inimese staatust, millega kasvõi 10 - 20% iga tellimuse pealt alla saaks? Neid võimalusi oleks küll ja veel, et hoida oma püsiklientide suhteid. Teenindus: Kõik töötajad on vägagi lahked, vastutulelikud ja viisakad - isegi võõrkeeli nad valdavad. Üks vanem daam, kes ei ole valgetes rõivastes kuid kah aegajalt kasseerib jätab endast vähem viisaka ja sõbraliku mulje. Seisin kord järjekorras, kui see daam oli kassas ja üks söökla riietes naisterahvas kliendile süüa taldrikule pani. Kui mingi salat oli taldrikule juba pandud ütles klient, et ta soovis hoopis teist salatit. Mille peale see daam kohe oma kaastöötajale nähvas, et mis sa nüüd teed, klient ütles ju et tahab teist salatit ning et ta pangu nüüd kähku uus taldrik. Vaene teenindaja oli nähtavalt solvatud, kui teda võõraste inimeste ees niimoodi koheldakse. Kõik teevad vigu, enamasti annab neid ju ka parandada - seepärast poleks vaja ju kedagi klientide ees häbistada. (28.10.2010)